Canım anneler 37+3 haftalık gebeyim. Nişanım geldi gibi görünüyor ama peçete ve ayıptır söylemesi idrarım da kan göremiyorum. İkinci gebeliğim ama ilkinde böyle birşey olmadığı icin anlayamadım açıkçası. Nişan olsa peçeteyede idrara da gelmez mi yoksa giydiğim çamaşırla mı alakalı sorunum bilemedim arkadan bakınca kan gibi duruyor kurumuş şekilde 😒