Merhaba biz bugün tam 10 haftalık olduk doktora gittim doktorum her şeyin yolunda olduğunu ve doğumu ne kadar erteleyebilirsek benim ve bebeklerimin sağlığı için daha iyi olacağını söyleyip haftada bir proluton düşük önleyici iğne kullanmamı söyledi 34. Haftaya kadar haftada bir olmak şartıyla kanamam vs. Hiç olmadı kullanan var mı?