Arkadaşlar ben 3 Temmuz da çatlama iğnesi oldum
22 sinde adet görmem gerekiyordu normalde ama olmadım bugün sabah hafif bir kan geldi.
İdrar testi yaptım negatif çıktı sonrasında hiç kan gelmedi acaba yerleşme kanaması dedikleri böyle bir şey olsaydı idrarda çıkar mıydı 😕 başına böyle bir şey gelen oldu mu