baharroguzzyigittbebek kızlar 34. haftadayım 3 gündür geceleri çok özür dileyerek yazıyorum eşki kusup yutup uykumdan gözyaşı getirecek derecede kötü oluyorum benim gibi olan var mı. şurup da fayda etmiyor artık suan bile hala midem eşki eşki ağzımda
AlpiinAnnesi baharroguzzyigittbebek yudum yudum soğuk laktozsuz süt beni o sakinleştirmişti :( çok zor Allah yardımcınız olsun
Sedack baharroguzzyigittbebek benimde öyle, aksam yemeklerini erken yemeye başladım rahat uyuyorum artık