Benim hamileliğin başında test vermiştim baya düşüktü ama doktor 12. Haftada başla dedi. Kan ilacı magnezyum d vitamini 12. Haftada başladım. O vakte kadar sadece folik asit kullandım. Öncesinde başlanırsa bişe olmaz herhalde sonuçta vitamin diye düşünüyorum. İsterseniz sağlık ocağında ebelere sorabilirsiniz onlarda baya biliyorlar