Popüler isimlerden uzak durmanız tek tavsiyem olur ☺️ belli başlı isimler var herkes onları koyuyor. Yarın okulda aynı senelerde sınıflardaki isim benzerliğinden çok kafa karışıklığı yaşayacak çocuklar. Ne güzel Türkçe isimlerimiz var. Müslüman isimler zaten unutulmaya yüz tuttu. Etrafta hiç Ahmet yok ne bileyim İbrahim’ler tükendi. Abdullah, Abdurrahman bunlar unutuldu. Türkçe isim koyan da yok. Ermeni kökenli Yahudi kökenli isimler popüler oldu. Ne kimlik kaldı ne bir şey. Güzel ve unutulmaya yüz tutmuş isimlerden tavsiye edebilirim mesela Arapça Zekeriya, Yahya, Eyüp bunlar mükemmel peygamberlerden. Öz Türkçe isimlerden de Darhan, Kutay, Öktem. Anlamları muhteşem isimler. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🩷