Duyguanneoluyor SelmaGl Hayırlı doğumunuz olsun sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah uzun süre hamile kalamadım ben şimdi bişey olacak diye korkuyorum rabbim bize de göstersin o haftaları inşallah 😍
SelmaGl Arkadaşlar akdeniz anemisi olarak sezaryen doğum yaptım çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah.