Kızlar nolur fikir sunun bana
38 haftaya girdim bugün nstye gittim sancim çıktı hafiften de regl ağrısı gibi ağrım vardı doktor dedi ki eben açıklık varmi yok mu baksın dedi baktı açıklık yok dedi ama açık konuşmak gerekirse sen normal doğum yapamazsın canın çok yanar dedi kemiğin aşağı doğru dedi. Sezaryan kötüymüş zormuş dedim hayır ne alakası var dedi her doğumun zorluğu var dedi . Benim kendi kızıma bile Sezaryan doğumu yaptırdım dedi. Bana dua edersin valla sen bilirsin kızım dedi sizce ne yapmam lazım sezeryan mi oluyum normali mi bekleyim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum