Arkadaşlar merhabalar. Sorum devlet hastanesinde ikinci sezeryanını olanlara. Benim ikinci doğumum olacak Allah izin verirse, ilki sezeryandı. Şuan olduğum ilde devlet hastanesi dışında başka bir imkanım olmadığı için devlet hastanesinde doğum yapacağım. Sormak istediğim şu, devlet hastanesinde ikinci sezeryanı olanlarda da alttan muayene yapıyorlar mı çatı muayesi ya da açılma var mı yok mu bakmak için vs, yoksa direkt gittiğimde gün mü verecekler. 36+2 deyim birkaç gün sonra kontrolüm var yardımcı olacak olan olursa çok sevinirim.