Comeasli Gtrkmen 26+4 olduk tam 26 da gittim 1200 grm di ama ultrasyona göre 28 haftalik bende şaştım sata mi göre ultrason a mi gör solicem
63_Emine Gtrkmen 33+6 bugün detaylı ultrason da 2150 gram çıktı acaba az mı diye düşünüyorum biraz moralim de bozuldu açıkçası
Burakipek Gtrkmen benımde 30haftalık 1600dedı doktır ıns doğmaya tabı başta sağlıklı olsunlarda 3buvuktann fazla dogsalar oğlumda okadar yedım dıkkat ettım üç kg bıle doğmadı bunda saldım 😂
Seraymesut Comeasli sorması yapı olur mu bilmiyorum ne yiyip ne içtin masallh olmuş ben de 930 çıkmıştı 26 haftalık ta
Burakipek 63_Emine gayet ıyı bnce zaten son haftalar alıo bırazda bünye meselesı saglıkla doğusunda alır tabı daha kılo daha var
63_Emine 159 bişey demedi malum devlet hastanesi işte fazla bilgi vermiyorlar bişey sorunca da kızıyorlar sinir bozucu yani
63_Emine Burakipek amin inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ben vitamin de almadım iştahım da çok azaldı hayırlısı olsun inşallah ya
Gtrkmen Burakipek bazı doktorlar genetik diyor ne yaparsanız yerseniz doğacağı kg bellidir diyor ama dikkat etmekde lazm tabi
63_Emine Burakipek yarın 34 haftalık olacam sezeryan olacağım için 4 haftam kaldı 3 kiloyu geçse rahatlarım valla
Burakipek 63_Emine bende sadece kan ılacı ıcıyorım bu ara benımde çok mıdem bulanıyor bıde b12cok düşük ıgne vuruluyorum
Burakipek 63_Emine geçer allahın ıznıyle benımde sezeryan olcak nasıp olursa sole ele avuca gelsın ıstıyorum ıns 3kılodan fazla doğar saglıkla
Onekim Gtrkmen 30 haftalikken 1900 hramdi 32 de 2400 çıktı paşam bakalım 33 olduk çarşamba ne diyecekler
Fmcsa Gtrkmen benimde 30+1 bugün kontrolüm vardı 1660gr. Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲😇💙
Comeasli Seraymesut ne ayibi canim sabah kaşar yada yumurta öğlen ben yoğurt ve yeşil mercimek haşlayıp karıştırıp yiyorum hergun değil gün aşırı muz bal ceviz karıştırıp yiyorum bide bol bol su hamurdan uzak duruyorum birde dondurma yiyorum haftada 3 4 kez