Benim haftalardır geçmeyen öksürüğüm vardı ama asla bitmek bilmiyordu sonra öğrendüm ki gebelikte oluşan bir alerjiden bu haldeymişim dahiliyeye gittim doktor bana alerji olduğunu söyledi ve gebelikte kullanılan bir alerji hapı bir tane antibiyotik ve bir adette tüp şeklinde ventolin verdi çok şükür rabbime öksürüğüm 10 günde yok oldu sizede tavsiyem yakınsa bir dahiliyeye görünün derim