Baby_012 Ben 40 haftalık oldum sancı var ama bebişte tık yok sancılarım ağır geçiyor nerdeyse 4 gündür düzgünce uyuyamıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi inşallah sizde durumlar nasıl?
Sahdormommy Baby_012 bir avazda kurtarsın RABBİM sağlıkla al bebiş kucağına nasipse şafak118 gün daha var ama stresi basmıyor değil geceleri