worin offf benimki haftaya persembe o güne kadar meraktan ölürüm heralde :) en son 3 hafta önce 920 gramdi:)
Deki benim 1900 ge 2 hafta onden gidiyor dedi dr ins sorun falan degildir kilosu sekerim iyi cikmisti
reinamm Deki yok cnm. Erkek bebek kızdan daha fazla oluyor. Gerçi yine tombiş maaşallah. Ama şeker yoksa takma kafana.
Deki Yesimustafa ben de yarin kan tahlili yaptiricam bakalim seker nekadar cikacak gizli sekerim yoktu bir ay once yapmistim ins biseyimiz yoktur
Oznurboluzun reinamm 30 haftaya kadar kendimizi korumuştuk dikkat ediyorum ama muz ve kasarın bebeğe iyi geldiğini duydum ondan sonra hergun 1 tane muz ve kaşarlı yumurta yiyorum çoğunlukla ki kiko alsin diye bide ev yoğurdu tüketmeye çalışıyorum o kadar