Buseipek35 37+4 haftalık hamileyim hastane yatışım verildi normal doğum istediğim için 2 cm açılma ile suni sancı vereli 2.30 saat oldu tuvalete gittim şimdi kahverengi sümüksü bir akıntı geldi sizce nedir ne önerirsin açılma içinde
Buse__ylmzz07 Buseipek35 nişan mı acaba ? Bilgim yok üste çıksın rabbim kolaylaştırsın inşallah suni sancıyla doğum yapan biri olarak 🤲🏻
Genc_anne_adayi Nişan gelmiş muhtemelen doktora soyledinizmi gelen şeyi doğum başlıyor bence sağ salim kavuşunca bebise inşallah