He bak bi de şunu söyliyeyim canım karşı komşum 2 sene önce doğum yaptı 36 da tansiyon yüksekliğinden acil sezaryene aldılar. Bebek 2200dü 3 gün sonrasında 1930 a kadar düşmüştü tanıdık hastane çalışanları vardı baş hemşire falan onlardan rica etti sokturmadı kuvöze. Geçenlerde konuşuyoruz bin pişmanım mahvoldum aylarca keşke girseydi kuvöze diyor eğer doktorlar böyle karar verirse emin ol en iyisi budur. İçin rahat olsun yenidoğan yoğun bakımlarının doktorları da hemşireleri de özenli oluyor. Keşke hiçbir bebeğin buna ihtiyacı olmasa tabi ama girmesin diye zorlamamakta lazım 🌸