Merhaba. 24 haftaya kadar normal yürüttük hamileliği. Bu haft tatile gittim,havuza plaja gittik,hem 1 yaşli bebeğimde var onunla çok koşturduk. O gün lavaboda peçeteye silinince kirmizi kan lekesi gördüm. Doktorla konuştum şam koy dedi,yataktan kalkma söyledi.bu gün ultrasonda 2,65 mm hematomam olduğu aşkarlandi. Doktor ilaç progestron iğnesi yazdi 5 günden bir. Şimdi yatakt öyle kalmişim, cok sıkıcı bir durum,iyi olucakmi bilmiyorum.KİMİN BAŞİNA GELİP BU DURUM ATLATA BİLİB Mİ? 24 haftada cok mu tehlikeli?? 2,65 mm hematom iyileşe bilirmi? Ben ne kadar yatakta kalmaliyim lutfen yardımm