Brrn8890 Şehir hastesinde sezeryan doğum yapan anneler doktor önerisi ,deneyimleriniz nasildi,tekrar olsa tercih edermisiniz memnun kaldınız mı ?
inci_6007 Mustafa Altındağ gitmiştim dün hamile olduğumu öğrendim tekrar oraya gidecegim sezeryani başka doktor yaptı bayandı o da çok iyiydi adını unuttum