Zeynep-92 Afzv bizde 12+0 ken %80 kız demişti bakalım diğer ay gidicem bende net olması için inş değişmez sizede hayırlı olsun cnm
sevaldqn1 Afzv benim de prensesim oluyorr geçen hafta öğrendik 21+2ile isim arayışına girdik hemenn ama kararsızız seçemiyoruzzz🥹