Beyzanrrr bdenerigokce kendi doktoruna danışman daha iyi olur ben rahatsızlığım var oyuzdn ben başka ilaçlar da kullandim cnm
bdenerigokce Beyzanrrr korumuyorsa kullanmayayım diye sordum sana canım aklımda bulunsun diye, benimki iyi korumuştu çünkü
Pinklove Ne zihniyetler var be.. bebeğim sağlıklı olsun yeterki isteseler eşimin dedesinin ismini bile veririm. Burda bi tarafımızdan ter dökülüyor korkudan bebeğim sağlıklı doğsun diye millet isim için cinsiyet ayrımı yapıyor… yazık be