Ilba_34 Delidolu bende öyleydim mutfağın kokusu midemi bulandırıyordu dışarıdan küflenmiş yemek getirseler dahi yerdim ama kendim yaptım mı yiyemiyordum 😂 😪 biraz kayınvalidem yaptı biraz eşim yaptı öyle geçirdim şuanda da istfira devam ediyor ama azda olsa yemek yapıyorum
mbs44_16 Delidolu umarim bir an önce geçer ben 13 oldum hala ayni kusma bulanti gitti ama istahsizlik surekli var ve yemek yapamiyorum
Delidolu mbs44_16 sen yapma eşin yapsın genellikle ben meyve yiyorum oda cikiyo gerçi ama yine yiyorum meyve
mbs44_16 Delidolu esim malesef yemek yapamiyor diger butun isleri 3 aydir o yapiyor ama yemek konusunda beceriksiz. Bende cok meyve yiyorum acaba sonra gebelik sekeri cikar mi diyorum
BetulMom Valla mutfağa zar zor giriyorum ben. Dün eşime yardım ediyim dedim dolaptan sebze çıkarırken öğürdüm.o da git ben yardım istemiyorum sen yat hallederim dedi. Sağolsun anlayışlı ve 3 aydır o yapıyor yani napalım idare edicez.
Delidolu BetulMom onlarda olmasa herhalde açlıktan olurduk eşim bana diyo nasıl bu kadar aç kalabiliyosun ben olsam hayatta dayanamam😃