Medine_yasar05 TugbaL her akşam acile gidiyorum dişten dolayı cnm fırçalıyorum biraz rahatlıyor sonra karanfil yağıyla biraz msj yapıyorum diş ettime benimki kökü çürümüş cnm delinmiş ti üstüne birde dolgu yaptırdım resmen beynim artık uyuşuyor
Kadersfk Şuan aynı durumdayım nane yagı karanfil yagı sarımsak tuzlu su herşeyi denedim geçmiyo parol bı hafifletiyo etkisi geçince zonglamaya basliyo
Glsm_clk123 Bende karanfil yağı sürüyorum ağrıyan dişimin üzerine ve diş etlerine benim baya iltihapliydi iltihabı bile söktü şişliğine iyi geldi bı deneyin isterseniz
Haticengin17 Karanfil iyi geliyor gunde 2 parol birde sirkeye tuz atip gargara yapmak ben de ayni durumdaydim dün gecti sukur.