Gozde_52 Benim ilk oğlumun ismi Yamaç Efe 💙 şimdi ikinci gebeliğim yine oğlum oluyor onada Allah kısmet ederse Çınar Ege düşünüyoruz 🤗😍 sağlıkla gelsin inşallah 🦋
Sazem rosemomm bende eymen cok hpsuma gitti bende oyle olacak ınsallah ama dini bir ısım dıye soyleyenler oldu olsun ayrıca ne guzel yanı ama ınsanlar sınır edıyor bazen
Cjfjfjdidixj Zeynepbugra kim söylemişse doğrudur benim oğlumda ali efe 16 aylık okadar yaramazki ismindenmi bilmiyorum
Canselarslan1 merimuzo benim de oğlum oluyor emir koyacağım asil,deniz tuğberk göktuğ isimleride çok hoşuma gidiyor öneri olur belki 😊
Kubra-soyler Oglumun adi Halil efe Simdi ikinci oğluma hamileyim adi yusuf olacak nasipse inşallah 🤲🏻