Beyzanuro Kızlar 14 haftalığım. Dün geceden bu yana felaket bi kaşık ağrısıyla baş etmeye çalışıyorum. Ne yürütüyor nede hareket ettiriyor sizlerinde bu şekilde oldu mu veya yaşayıp nasıl geçireceğine dair fikri olan hastaneye gitmem gerekir mi
Gunes17 Beyzanuro tarifine göre ağır Bi ağrı yaşıyorsun heralde Bi kontrole git o kadar rahatsız oluyosan
bdenerigokce Beyzanuro kasık ağrısı oldu ama yürüyemeyecek kadar da değil, adet ağrıların da böyle mi olurdu? Bence normal değil hastaneye gitmelisin
Fuhrer Beyzanuro hiç bir durumda hastaneye gitmek için daha ilerlemesini bekleme direk git Allah korusun bişey olur anlayamazsın anında müdahale şart 😔
Beyzanuro bdenerigokce yok hayır sadece ağrım var belki genişliyor düşüncesi ile hastaneye girmedim ama devam ederse gideceğim gibi
bdenerigokce Beyzanuro leke olmadığı sürece ben hiç hastaneye gitmedim canım🙈 leke olunca bile korkarak gittim alttan muayene olmayı hiç sevmiyorum 😔 ama için rahat edecekse git tabi
Beyzanuro bdenerigokce bende açıkçası alttan muayene olma taraftarı değilim daha da şiddetlenirse giderim ay bide inanır mısınız gece bu ağrıyla uyuduğumda rüyamda bebeğimin düştüğünü gördüm kese şeklinde
bdenerigokce Beyzanuro stresten olmuş olabilir canım o zamanlar ben çok kötü olunca eşim görmüştü 🙈 o kadar stresli ki ben keşke evimde ultrason olsa her istediğimde baksam demiştim😂😂😂