Kızlar eşim ne dediysem ikna olmadı babasının ismini koymak istiyor bende onun adını koyacağım yanına Asaf ismi düşündüm ek olarak tek olsun diyor eşimde kararsızım doğuma 2 ay kaldı sizce hangisi daha uyumlu tek mi ikili mi güzel söyleyenler ikili söylesin istiyorum olursada rahat söyleyenecek bir isim mi sizce fikirlerinizi almak isterim🥰🙏🏻 Şimdididen teşekkürler canlar Allah hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin en önemlisi o 🤲🏻❤️