Esraa___ merhaba, tüp bebek ilaçlarınızı doktorunuz ne zaman bıraktırdı ? benim ki 10. haftada bırakın dedi yani 2 gün sonra. Bana biraz erken gibi geldi, içim rahat değil…
Merveeemelekkk Esraa___ bende 10. Haftada bıraktım canım şuan 28 haftalık hamileyim şükür bı sıkıntım olmadı sadece 5 haftalıkken kanamam olmuştu coraspirini erken biraktirmisti iğneleri 10. Haftada bıraktım
minimix Esraa___ 10.haftada bıraktım. İnsan 1-2 gün korkuyor ama sonrasında gerçekten çok rahatlıyor merak etmeyin
61sumeyra Esraa___ benim 6 haftada kanamam oldu progrstan iğne kullaniyordum sabah akşama çıkardı kalp atsiindan sonra estrofem hapimi kesti 10 haftada da çok şükür bir sıkıntım olmadı igneyide kesti onlar zaten düşük olmasın diye veriliyor riskin olmayinca kendi kendine tutunması için kesiyorlar ben şuan 12 haftayı doldurmak üzereyim o kadar rahatladım ki bırakınca