Sebahat44 canim ben 11 haftalikken bu yana bezmialeme gdiiyorum 27+6 su an asiri memnunum tahliller icin ekstra ucret odemiyosun ama ikili test detayli usg seker yuklemesi bunlar icin odeme yapiyosun ama eger kontrol surene denk gelirse ucret odemiyosun randevudan sonra ki 10 gun kontrol suresi sayiliyo dogum ucreti normal 680 sezeryan 980 di canim odalar 2 kisilik ekstara tek kisilik oda istersen 200 tl ama prof docent istersen doguma kendin secersen 2000 ile 4000 tl arasi degisiyo asiri temiz dogumhanesi falan ben cok memnun
Kaldim asiri ilgililer sadece sanci cekicegin yerde tek oluyosun yanina kimse giremiyo