birminikannesi nolmuş yani diye birsey yok hanımefendi, annesi karar verecek bebeğinin ismine.. ileride sizin isminizde konsun istemezmisiniz demişsiniz bide neden isteyelim ki bencillik bu, o cocuğun bi annesi babası var en doğru kararı onlar verir zaten büyük ismini koyma zorunluluğu yok kimsenin! İsim kadir değil örnek veriyorum murtaza da olabilirdi birde bu açıdan düsünün lütfen sevgiler..