Yektek22 bana da bir doktor rahim ağzında yara var yakalım dedi o zman yeni evliyim üstelik, hiçbir işlem yaptirmadim sonra hamile kalmıştım, 19 haftada bebeğimi kaybetmiştim. Doğum sonrası kontrole gittim başka doktordu ve rahim ağzında yara olduğunu söylemişlerdi dedim bakti ve hayır buna rahim ağzı yarası denmez sadece ufak bi aşınma gibi düşün dedi ,galiba korunmalı ilişkide prezervatif kaynaklı diye dusundum bende hiç bisey yaptırmadım 2 hamilelik daha yaşadım sonra