Zynppp_0999 bende 36+3 2 gündür adet sancısı gibi kasıklarıma giriyor belden de vuruyo. Dakika tutuyorum 20 dk da 1 6-7 dk sürdü bu peşpeşe 3 kere oldu. Dinlenince geçti. Geçince yalancı sancı oluyor vücut kendini doğuma hazırlıyor🤓 gerçek sancı geçmiyo, gittikçe artıyo, dakika araları sıklaşıyor. Dakika tutabilirsin canım