Merwe60 40+6 da gece 12 den beri gelen sancilar ilerlemeyen aciklik dayanilmayan acılar derken en son Sezeryanla kavuştum güzel oğluma Rabbim isteyen herkese evlat doğum yapanlara da sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 😍
3mbr Gözün aydın canım benimde 40+5 ve hala gelen giden yok bu kadar beklemişken sezeryan olmaktan korkuyorum açılma olmadığı için mi sezeryan oldun
Merwe60 3mbr evet açıklık ilerlemedı ve benim ağrılarım direk 5 dakika da bir gelmeye başladı yaklaşık 16 saat falan öyle devam etti açıklıkta olmayınca Sezeryan oldum rabbim sizinde gönlünüze gore versin en kisa zamanda kavuştursun evladınıza inşallah