Selam kızlar hamileliğimin ilk dönemlerinde de lekenmem oldu Protestan iğne ve fitil kullandım. Zaman zaman olunca fitili bir hafta kadar daha kullan dedi doktorum. Şimdi kahverengi değil çok açık pembe gibi çok az geldi? Iştahsızlık ve su içme isteğim hiç yok progestan fitil de idrarla atmaya başladı son kullanmamda başına gelenler tecrübelerini yazabilirler mi