melikemstf valla bende Bi sürü şeyi eltimden aldim. Varsa hiç almayın illa ki başka ihtiyaçları olacak bebisinizin 😊 ben puset, bebek arabasi,kamera, mama sandalyesi, anne yani beşiği falan almadım hepsi vardi. Onun yerine tabi ki beğendiğim kiyafetlerden aldim hoşuma giden şeyleri. Ama benim aldiklarimin iki katı kıyafet yine eltim verdi. Onun da kızı 3 yaşında tam pandemi bebeğiydi çoğu kiyafeti belki bir kere giyildi kaldırıldı. Zaten kötü eski şeyleri vermedi. Bende istediğim gibi kapı süsümü yaptırdım, oda takımını istediğim gibi aldim. Bakım ürünlerini, bezlerini aldim. Ohoo bir sürü ihtiyaç var zaten 😊