Lovefrom benim homosistein 17 çıkmıştı ama bununla alakalı hiçbir ilaç kullanmadım b12 düşüklüğü vardı benim bunun için iğneye başladım b12 iğnesine 1 sene kullandım 6 ya düşmüştü homosistein 12 olması gerekmiyor 12 en üst sınır 12 nin altında olması gerekiyor