Merhaba arkadaşlar adetim düzenlidir ilk defa 18 gün geciktim sonrasında adet oldum ve 20 günden fazla düzelmedi sürekli geliyo az,çok leke halinde gebe değilim bu arada doktora gittim ağrı kesici iç diyo böyle saçma bi doktorla da karşılaşmadım bu arada böyle bi durum yaşayan var mı???