Ysn alttan muaneyle k3sinlikle düşük olmuyor benim doktorum gazdan göremediği için kaç defa alttan muaneyle baktı ve sordum doktorlar neden hastasını zararlı gelcek birşeyi yapsınndedi kulaktan doğma bilgilerle insanları korkutuyolar acayip gıcık oluyorum çok bilmişler