Krcn001 benim bir kimyasal iki düşüğüm vardi zaten yani yalan değildi. Bende pihtilasmaya yatkınlık çıktı ama yüzde yüz var denmedi. Tüp bebek falan da onermedi doktor, normal deneyin demişti. Zaten sonra normal yolla hamile kaldım ama oradaki sonuçlarımı kadin doğum doktoruma götürdüm hamile kalınca. Sizde bu şekilde ilerleyebilirsiniz.