Kızlar seseryan ameliyatından çıktım yaklaşık 6 saat oldu bebek çok ağlıyor memeye koyunca. Sütüm mememi çokk sıkınca anca şeffaf sarı geliyor ama o da dısarda acıtarak sıkmam lazım. Ebelwr hemşireler çok ilgisiz ne yapabilirim spinal anestezi ile oldum 6ya kadar bi sey yeme icme dediler