Kızlar 22.haftaya giriyoruz son zamanlarda evde iş yaptıkça ve yürüyüşe çıktığım da sağ sol iki tarafta da Pelvik ağrısı yaşıyorum erken değil mi henüz ? Dinlenince geçiyor uzanırken hiç sorun yok..ara arada kasık ağrısı oluyor bebeğim hareketli onda da sorun yok..ve yürüyüşüm değişmiş onu farkettim daha ağır tuhaf yürümeye başlamışım 😏 yaşayan var mı danışmak istedim