İyi günler herkese , cumartesi gecesi 12’de ufak ufak ağrım başladı adet sancısı gibi, baktım bebekte kasılmalar oluyor dakika tuttum saat 3’e kadar 6. Dakikaya indi kasılmalar , o akşam hafif külodumda lekelenmiştir krem rengi kahve rengi gibi sıvı gelmişti , sonra hastaneye gittik nstde sancım çoktı , iki kere açılma var mı diye kontrol ettiler açılma olmamıştı , serum verip eve gönderdiler , bu gün yine bu sefer yoğun şekilde nişan geldi afedersiniz kanlı ve jel şeklinde yine gittim yine açılma yok bu sefer sancı da gözükmedi , yine gönderdiler , böyle birşey başına gelen var mı ne önerirsiniz , git gel stres çok zor oluyor 😞