20+6 da detaylı ultrasonda doktorumuz kalbinde parlaklık olduğunu söyledi ama devamında bebeğin başka her hangi bir yan hastalığı veya anomalisi olmadığını bu durumun çok normal olduğunu takip edilmesine bile gerek yok ileride ki haftalarda veya doğduktan sonraki ilk aylarda kendiliğinden geçeceğini söyledi
Doktor seçiminiz çok önemli sizi başından beri takip edecek bir perinatolog çok daha iyi olur