Bnm 9.gunu kan vermıstım 331 cıkmıstı 13.gun ise 1890 cıkmıstı. Hamile oldugumı ogrendıgım gunun ertesı gunu babamın ölum haberini almıstım ne yazık ki😟bnm de cuma gunu kontrolum var nedir ne degıldır hıc bilmıyourm dua edin nolur cop agladım uzuldum umaırn bebege Bı sey olmamıstır. Bu degerlerle ikiz gebelik olur mı sizce? Bilen bilgilendirir mi acaba?