Kizimveben 32 haftalik gebegim bebegm 2 kilo ve doktorum bana bebegimin bas cevresinin biraz ölcü olarak önden gittigini soledi bu sorunu yasiyan. Varmi
260814 Kizimveben 14 haftalığım buradaki sistemde ultrasonda 15hafta 2günlük çıktı yani ilk baştan beri önde gidio zaten baş çevresi de biraz BYk çıktı ama doktorm herşeyi normal dedi yani kötü bişe demedi
DCAbr Kizimveben ben 34 haftaligim benim bebegikin nasida 1 hafta onde gidiyor bizim babamizin başı biraz büyük genetuknolarak ona cekti sanirim doktor bi sorun olmadigini soyledi
Esra8861 Kizimveben 35 haftalık Ken kafası 3 hafta önde gidiyordu, suan 36 haftayım ölçüm yapılmadı ama sorun olmaz. Babasının kafası buyuk değil ama, kilosu da önde olan bebek. Tosbikler herhalde 💙💙💙💙💙💙💙