Ben yaptırdım ikiz gebelik ve teyze çocuğu olduğumuz için Rabbime şükürler olsun iyi çıktı zaten hemşire direk eve gelip kan alıyorlar 7 veya 12 günde sonuç gekiyor 150 kromozun bakılıyor cinsiyet söylüyorlar ben çok menbun kaldım 2li 3lu detaylı yaptırıyorum bunu yaotirdigim icin