Nazkin 35 haftadan itibaren ellerim ayaklarim sisti kizlar sizdede oluyomu yoksa ben aylardir yurumedim icin mi son iki haftadir geziyroum 36 olucam insallah valla yerimden zor kalkiyorum zor idrarimi yapiyorum ve bu hafta bebegin suyu azaliyormus 9.20 dedi azalmis dedi 5 .00 de bebegi aliyolarmia 7 de kontrol altinda tutuyarmis
Gambi Nazkin bende 35+5 haftadayım benim de çok şişti ellerim ayaklarım özellikle sabahları ellerim kocaman oluyo shrek’in karısına benzedim🙈😂
Krm Nazkin benim o şişlikler 20 ile 30. Haftalar arasında çok oldu. Sonra da pek olmadı. O dönem çok seyahat ediyordum falan belki o yüzden diye düşündüm. Şimdi 38+1 oldum yeni yeni yine başladı bileklerde ödem.
Nazkin Gambi Bende bugun 35+6 yim bende aynen bu haftalar tuzlu kacirdim biraz tursuyu fazla yiyorum doyamiyorum ondanmidir acaba yaa son ay onume gelemini yiyorum ondanmidir
Gambi Nazkin olabilir tuzlu da yapar turşu falan.. ben tuzlu da yemiyorum dikkat ediyorum şeker oldugu icin ama yine de büyüdü eller ayaklar ödemli son bikaç haftadır.. neyseki az kaldı artık hayırlısıyla doğuralım da😬