_Buse_0505 Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim ve baharatlı yiycek yiyorm Doritos falan gibi yani durduramkyorm kendimi canm çok istiyor ve yiyorm bunun bebeğe bı zarari varmı acaba
Aslan10 _Buse_0505 her zaman zararlıdır ama az miktarda canınız çektiyse yiyin benimde ketçaplı çekiyor sürekli
buusur _Buse_0505 bende canım çok isterse cips yiyorum aşırı kısıtlamaya gitmedim hiç ama bebeğin karbonhidrata değil vitamine ihtiyacı var bunlar yararsız şeyler diye kendimi durdurmaya çalışıyorum
-Ozlem58- Ben canım çektikçe yiyorum az az ketçaplı özellikle ;) dondurma yiyorum BİM’in adora 6lisi ;)