Yaz_505 Bugün doktora gittim ve dişimi ilaçsız bir şekilde uyuşturmadan tedavi etti 15+6 haftalık hamileyim resmen kafam zonkluyor bebeğime zarar verir mi kadın doğum doktorum problem çıkmaz dedi
guzelanne01_ Yaz_505 çok iyi canım Tedaviyi uyuşturmadan yapmış ve sende dayanmışsın maşallah çok zararlı çünkü benim başımada geldi öldüm o diş ağrısından ama son haftalarımda lokolda veremedi direkte tedavi yapamadı kasarsam doğumu tetikler diye doğumdan hemen sonra yaptırdım
Zeynepkocaoglu06 Ben 7. Ayda 20lik diş ağrısı yaşadım 1 hafta boyunca anestezi yapamayacaklarını söylediler anestezi olmadan erken doğum riski yüzünden mecbur 5 gün antibiyotik kullandım parol ictim şuan ağrısı yok