kızlar şuan nstdeyim 3 cm açılmam varmış çatı muyenesi oldum sezaryen 3 ağustostu yarın gel alalım bebeği dedi şuan görünen bi sancım yok nstde kızlar küveze girer mi ne yapsam cumartesiye kadar beklesem diyorum zorunlu sezaryen benimkisi ne yapıyım sizce