Duygu__26 Merhaba hanımlar yarın sezeryan ile yavruma kavuşacağım sonrasında neler yapmam gerekiyor acıyı en aza indirmek için önerilerinizi bekliyorum
Daisy0000 Duygu__26 Acıyor diye yatıp kalmayın bol yürüyün, yürüdükçe hızlı toparlarsanız.Kayısı hoşafı ve nescafeyi unutmayın.
Nurr_22_22 Duygu__26 bol yürüyüş yapın ne kadar yatarsan o kadar iyilesmen geç olur ayaklarını üşütmemeye dikkat et birde bol su için odeminiz çabuk geçer
sselinn Duygu__26 bol bol Nescafe için bitter çikolata yiyin. Hatta hastaneye su ısıtıcı Nescafe ve bardak götürürseniz faydasını görürsünüz. Sağlıkla bebişinizi kucağınıza alın inşallah 🌸