Nymphadora Bugün kontrole gittik 35. Haftam hala dönmemiş bebek kafası biraz hafta öndeymiş ondan dönemiyor olabilir dedi doktor. Dönse dönerdi sezaryen olcak gibi gözüküyor dedi. ilk doğumum normaldi çok korkuyorum sezaryenden. Döner mi acaba daha :(
Nymphadora Birprensesannesi2525 hangi egzersizleri yaptınız acaba hani şu koltuğun üstünde durup eller yere koyulan egzersiz mi