Seyms Doktorların tahmini doğuma 3 gün var 39+4 teyim ama hiçbir doğum belirtisi yok karnım hala yukarıda bebek hareketlerini hissediyorum kemiklerime basıyor bazen acaba doğum kanalına ne zaman giriyorlar yada benim yaşadığım durum normal mi